- Etusivu
- Asiakaspalvelu
- Ostoehdot
Tarvitsetko apua?
Ostoehdot
1. Tietoa Ostoehdoista
1.1 Nämä ostoehdot ("Ostoehdot") koskevat kaikkia ostoksia, joita teet Cellbes AB:ltä, jonka organisaationumero on SE556540215201 ("Cellbes", "me"). Tehdessäsi meiltä ostoksen hyväksyt nämä Ostoehdot.
1.2 Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@cellbes.fi tai soittamalla numeroon 020 690680.
2. Tilaus ja tilausvahvistus
2.1 Suorittaaksesi ostoksen sinulla on oltava oikeus tehdä sopimus sovellettavan lain mukaisesti. Ostos voidaan suorittaa osoitteessa www.cellbes.fi ("Verkkosivusto"), puhelimitse, kirjeitse tai sähköpostitse.
2.2 Voidaksesi tehdä meillä ostoksia, sinun on oltava täysi-ikäinen ja sinulla on oltava oikeus tehdä sopimus sovellettavan lain mukaisesti.
2.3 Suoritettuasi ostoksen saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostitse. Se vahvistaa, että olemme vastaanottaneet tilauksesi ja että sitova sopimus on tehty. Suosittelemme, että säilytät tilausvahvistuksen myöhempää tarvetta varten.
3. Hinnat ja tuotetiedot
3.1 Ostohetkellä ilmoitettavat olevat hinnat ovat voimassa. Kaikki hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Hinnat eivät sisällä mahdollisia maksu- ja toimituskuluja, jotka ilmoitetaan erikseen.
3.2 Jos tuotteen hinta tai tiedot ovat virheellisiä ja ymmärsit tai sinun olisi pitänyt ymmärtää tämä ostohetkellä, hinta tai tiedot eivät ole voimassa.
3.3 Pyrimme kuvaamaan tuotteidemme värit ja sävyt mahdollisimman tarkasti, mutta emme voi taata, että verkkosivustollamme, mainoksissa tai markkinointimateriaaleissa olevat kuvat vastaavat tuotteen tarkkaa ulkonäköä ja ominaisuuksia, koska esimerkiksi näyttö voi vaikuttaa värien toistoon.
4. Maksaminen
4.1 Tarjoamme asiakkaille erilaisia maksutapoja, joista voit valita haluamasi tehdessäsi ostoksen Verkkosivustolla. Huomaa, että maksutavat vaihtelevat sen mukaan, teetkö ostoksen Verkkosivustolla, puhelimitse vai sähköpostitse. Käytettävissä olevat maksutavat, ehdot ja mahdolliset maksut käyvät aina ilmi oston yhteydessä ja verkkosivustollamme. Lue lisää täältä. Jos teet ostoksen puhelimitse tai sähköpostitse, saat tietoja maksutavoista oston yhteydessä.
4.2 Valitsemastasi maksutavasta riippuen voi aiheutua lisäkuluja. Käytettävissä olevat maksutavat voivat muuttua ajan myötä.
4.3 Tehdessäsi ostoksia Verkkosivustolla teet maksamisen yhteydessä erillisen maksusopimuksen maksupalveluntarjoajamme kanssa. Kaikki maksuehdot löydät täältä.
5. Rahti ja toimitus
Toimitustavat
5.1 Tarjoamme verkkokauppamme asiakkaille erilaisia toimitustapoja. Toimitustavat ovat aina nähtävissä Verkkosivustolla ja ennen tilauksen tekemistä. Käytössä olevat toimitustavat ja kaiken tarvittavan tiedon niistä löydät täältä.
5.2 Toimitustavoissamme voi olla rajoituksia asuinpaikastasi riippuen. Emme esimerkiksi toimita pienille saarille tai muihin paikkoihin, joissa ei ole kiinteitä siltayhteyksiä tai joihin globaalit kuljetusyritykset eivät yleensä toimita. Lisätietoja mahdollisista toimitusrajoituksista on täällä.
Toimituskulut
5.3 Toimituskulut voivat vaihdella ostosten määrän ja summan mukaan. Tietoja ajankohtaisista toimituskuluistamme löydät täältä. Toimituskulun suuruus käy aina ilmi tilauksen tekemisen yhteydessä.
Toimitusaika
5.4 Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan aina oston yhteydessä.
Noutamattomat paketit
5.5 Olet vastuussa tilauksesi vastaanottamisesta tai noutamisesta tilauksen yhteydessä saatujen ohjeiden mukaisesti. Paketit, joita ei noudeta postin toimipisteestä ilmoitetun ajan puitteissa, palautetaan varastoomme. Tällaisissa tapauksissa meillä on oikeus periä käsittelymaksu. Tietoa noutamatta jätettyjen pakettien ajankohtaisista käsittelykuluista löydät täältä.
6. Tarjoukset, alennuskoodit ja lahjat
6.1 Saatamme ajoittain tarjota asiakkaille kampanjoita, alennuskoodeja, lahjoja ja muita tarjouksia ("Tarjoukset"). Tarjoukset ovat voimassa vain Tarjousten yhteydessä ilmoitetun ajan ja Tarjousten yhteydessä ilmoitetuin ehdoin. Tarjouksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin, ellei toisin nimenomaisesti mainita.
6.2 Tarjouksen hyödyntämiseksi sinun on annettava mahdollinen koodi tai aktivoitava tarjous muulla tavoin ennen oston suorittamista loppuun. Jos palautat tilaamasi tuotteet, se voi tarkoittaa, että et enää täytä tarjouksen ehtoja, minkä seurauksena saatat joutua palauttamaan mahdollisen lahjan tai maksamaan lahjan arvon. Tällaisissa tapauksissa otamme sinuun yhteyttä.
7. Peruutusoikeus ja palautusoikeus
Peruutusoikeus
7.1 Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai joku puolestasi on vastaanottanut meiltä ostamasi tuotteen. Peruutusoikeus tarkoittaa, että sinulla on oikeus palauttaa tuote ja saada rahat takaisin.
Tiettyjä tuotteita koskevat poikkeukset
7.2 Tietyt tuotteet eivät kuulu peruutusoikeuden piiriin. Tämä koskee tilanteita, joissa olet rikkonut sinetin sellaisista tuotteista, joita ei voida palauttaa asianmukaisesti terveys- ja hygieniasyistä.
Käytettyjen tuotteiden arvon aleneminen
7.3 Käyttäessäsi 14 päivän lakisääteistä peruutusoikeuttasi, sinulla on oikeus avata pakkaus ja tutkia tuotetta siinä määrin kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan arvioimiseksi. Tämä tarkoittaa lähtökohtaisesti sitä, että sinulla on oikeus käsitellä ja tutkia tuotetta samalla tavoin kuin fyysisessä myymälässä.
7.4 Sinulla on oikeus peruuttaa ostos ja saada maksamasi summa kokonaan takaisin, jos ilmoitat siitä meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos käsittelet tuotetta enemmän kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi, meillä on oikeus tehdä arvonalennuksen vähennys. Tällainen vähennys tehdään vertaamalla palautetun tuotteen arvoa sen alkuperäiseen arvoon ostohetkellä. Saadaksesi maksamasi summan kokonaan takaisin peruutuksen yhteydessä, suosittelemme, että palautat tuotteen alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa.
Palautus- ja vaihto-oikeus
7.5 Lakisääteisen 14 päivän peruutusoikeuden lisäksi tarjoamme palautus- ja vaihto-oikeuden yhteensä 30 päivän ajan toimituksen vastaanottamisesta. Jos haluat käyttää palautus- ja vaihto-oikeuttasi lakisääteisen 14 päivän peruutusajan jälkeen, voit tehdä sen enintään 30 päivän kuluessa, jos tuote on täysin käyttämätön, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa.
Näin peruutat ostoksesi tai käytät palautusoikeuttasi
7.6 Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi, ilmoita meille 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai joku puolestasi on vastaanottanut tai noutanut tilauksesi. Jos nämä 14 päivää ovat kuluneet, voit käyttää palautusoikeuttasi enintään 30 päivän ajan toimituksen vastaanottamisesta. Voit tehdä palautuksen helposti käyttämällä tilauksen mukana toimitettua lomaketta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@cellbes.fi taisoittamalla numeroon 020 690680. Voit myös käyttää peruutuslomaketta, jonka löydät täältä.
7.7 Kun olet ilmoittanut meille, että haluat palauttaa ostoksesi, sinun on palautettava tuote 14 päivän kuluessa. Suosittelemme, että palautat tuotteen samassa pakkauksessa, jossa sen vastaanotit, sillä olet vastuussa mahdollisista palautuksen aikana tapahtuneista vahingoista tai menetyksistä, jotka johtuvat huolimattomuudestasi, esimerkiksi tuotetta pakatessasi.
Palautuksen toimituskulut
7.8 Asiakas maksaa palautuksen toimituskulut. Palautuksen toimituskulut vähennetään takaisin maksettavasta summasta. Palautuskulut ovat nähtävissä täällä.
Maksun palautus
7.9 Kun olet palauttanut ostoksesi, palautamme maksamasi summan 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun ilmoitit meille, että haluat peruuttaa ostoksesi. Emme kuitenkaan palauta maksua ennen kuin olemme saaneet tuotteen takaisin tai olet osoittanut, että olet lähettänyt sen meille. Muista, että olet vastuussa mahdollisista palautuksen aikana tapahtuvista vahingoista tai menetyksistä, jotka johtuvat huolimattomuudestasi.
7.10 Jos palautat koko tilauksen, maksamme takaisin kaikki oston yhteydessä maksamasi toimituskulut. Tämä koskee kuitenkin vain vakiotoimituskuluja. Ylimääräisiä toimituskuluja, jotka aiheutuvat kalliimman toimitusvaihtoehdon valinnasta, ei makseta takaisin.
7.11 Takaisinmaksu suoritetaan samalla maksutavalla, jonka valitsit ostohetkellä, ellemme toisin sovi.
8. Reklamaatio
8.1 Jos tuotteessasi on jokin vika, sinulla on oikeus reklamoida viallinen tuote asuinmaasi kuluttajansuojalain mukaisesti.
8.2 Jos haluat reklamoida tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@cellbes.fi tai soittamalla numeroon 020 690680. Osoitteemme reklamaatioita varten on Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås, Sweden.
9. Velvoitteemme
Emme vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat ennalta arvaamattomista olosuhteista, joihin emme voi vaikuttaa, kuten sodasta, lakosta, pandemiasta tai luonnonkatastrofista, joita emme kohtuudella voineet ennakoida (ylivoimainen este). Mikäli emme ylivoimaisen esteen vuoksi pysty täyttämään tämän sopimuksen tai näiden ostoehtojen mukaisia velvoitteitamme, sinulla on oikeus peruuttaa sopimus pakottavan kuluttajalainsäädännön mukaisesti.
10. Tietoa näistä Ostoehdoista
Näitä Ostoehtoja tulkitaan ja sovelletaan Ruotsin lain mukaisesti. Jos jokin näiden Ostoehtojen ehto katsotaan pätemättömäksi tai täytäntöönpanokelvottomaksi minkä tahansa toimivaltaisen tuomioistuimen, viranomaisen tai vaihtoehtoisen riidanratkaisuelimen toimesta, näiden määräysten muut osat ja näiden Ostoehtojen kaikki muut osat pysyvät voimassa ja täytäntöönpanokelpoisina sovellettavan lain mukaisesti. Sinulla on aina oikeus pakottaviin kuluttajan oikeuksiin, joita sovelletaan siinä maassa, jossa asut vakinaisesti. Mitään näissä Ostoehdoissa ei tule tulkita tällaisten oikeuksien rajoittamiseksi.
11. Kysymykset, valitukset tai riidat
11.1 Jos sinulla on kysyttävää tai haluat tehdä valituksen tekemästäsi ostoksesta, ota meihin yhteyttä. Voit ottaa meihin helposti yhteyttä näiden Ostoehtojen alussa ilmoitettujen yhteystietojen avulla.
11.2 Sinulla on oikeus saada mahdollinen riita vaihtoehtoisen riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi. Löydät maassasi toimivan vaihtoehtoisen riidanratkaisuelimen täältä.
11.3 Yksityishenkilönä sinulla on myös mahdollisuus tehdä valitus EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin kautta, jonka löydät täältä.
11.4 Edellä mainitusta huolimatta mahdolliset erimielisyydet voidaan ratkaista myös asiakkaan asuinmaan toimivaltaisessa tuomioistuimessa.
_______________________
Cellbes AB on vahvistanut Ostoehdot 2025-01-17.