- Etusivu
- Asiakaspalvelu
- Yleisimmät kysymykset
Tarvitsetko apua?
Yleisimmät kysymykset
Yleisimmät kysymykset
Omat sivut
Rekisteröidy omille sivuille
Klikkaa ”Omat sivut” ja sitten ”Luo tili”. Täytä asiakasnumero, sähköpostiosoite sekä postinumero ja klikkaa ”luo tili”.
Unohdin salasanani omille sivuille
Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata sähköpostiisi linkin, jonka kautta voit vaihtaa salasanan. Vaihtaaksesi salasanasi klikkaa ”Omat sivut” ja ”Unohtunut salasana”. Täytä asiakasnumero tai sähköpostiosoite, joka rekisteröitiin kun loit tilin Omille sivuille. Saat uuden salasanan sähköpostitse.
En voi rekisteröityä omille sivuilleni
Oletko rekisteröitynyt omille sivuille? Vaikka olisit jo asiakas sinun tulee rekisteröityä Omille sivuille. Katso kohta ”Rekisteröidy omille sivuille” niin tiedät miten toimia. Oletko kirjoittanut oikean salasanan? Jos olet unohtanut salasanasi voit vaihtaa sen. Katso ”Unohdin salasanani omille sivuille”.
Tilaaminen
Kuinka pitkä toimitusaika?
Toimitus varastoltamme kestää normaalisti 3-5 arkipäivää tilauksesta (jos tuotteita löytyy varastosta). Paketti toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen, jossa sitä säilytetään 7 päivää. Lunastamaton paketti lähetetään takaisin Cellbesille.
Haluan muuttaa toimituspaikan, onnistuuko se?
Kun ostat verkkosivuston kautta, valitse toimituspaikka kassalla. Voit myös muuttaa toimitusosoitetta kassalla, kun olet tunnistautunut pankkitunnuksilla. Et voi muuttaa toimitusosoitetta tai toimituspistettä jälkikäteen.
Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettia?
Mikäli paketin jättää noutamatta ja Cellbes ei saa ilmoitusta peruutuksesta, veloitetaan toimitus-, palautus- sekä käsittelykulut, yhteensä 15€.
Tarjoukset
Minulla on tarjouskoodi, mihin kirjoitan sen?
Kassalla on ruutu, johon kirjoitat tarjouskoodisi. Paina sen jälkeen OK ennen sisäänkirjautumista. Kun olet kirjautunut sisään tai rekisteröitynyt asiakkaaksi, lopullinen alennus huomioidaan kassalla vaiheessa 2. Lue lisää tarjouksista Täältä.
Olen kirjoittanut tarjouskoodin, miksi alennusta ei huomioida?
Kun olet kirjautunut sisään tai rekisteröitynyt asiakkaaksi, lopullinen alennus huomioidaan kassalla vaiheessa 2. Mikäli alennusta ei huomioida se voi johtua siitä, että tilauksesi ei täytä tarjousehtoja. Lue lisää tarjouksista Täältä. Jos sinulla on yhä ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluun täältä.
Maksutapa
Mitä maksutapoja on valittavissa?
Tällä hetkellä voit valita maksutavaksi laskun, tilin, maksukortin. Lue lisää maksutavoistamme täältä.
Milloin lasku saapuu?
Lasku lähetetään 1-2 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Valintasi mukaan kassalla, lasku lähetetään sähköpostitse tai kirjeitse. Jos olet valinnut osamaksutilin, lasku lähetetään ensi kuussa.
Kuinka luen laskua/tiliotetta?
Aina ei ole helppo ymmärtää, mitä eri kohdat laskulla/tiliotteella tarkoittavat, mutta kaikella on tarkoituksensa. Tässä näet selityksen. Mikäli sinulla on vielä kysyttävää, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Täältä löydät yhteystietomme.
Maksuvapaa kuukausi
Maksuvapaan kuukaden voi hyödyntää, kun neljä maksua on tehty oikein. Kun sinulla on oikeus maksuvapaaseen kuukauteen, se ilmoitetaan laskusi vasemmassa alareunassa maksukortin yläpuolella.
Maksukortissa lukee maksettava määrä, voinko maksaa enemmän?
Mikäli sinulla on tili, maksukortissa ilmoitetaan maksettava vähimmäismäärä. Voit tietysti halutessasi maksaa myös korkeamman summan.
Miksi olen saanut laskun koko tilauksesta, vaikka olen tehnyt palautuksen?
1-2 päivää palautuksen rekisteröinnin jälkeen päivitetty lasku lähetetään sähköpostitse tai kirjeitse. Kun teet tilauksen, voit valita haluatko laskun sähköpostitse vai kirjeitse, päivitetty lasku lähetetään samalla tavalla. Mikäli olet epävarma maksettavasta määrästä, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään - täältä löydät yhteystiedot.
Oletko jo maksanut laskusi?
Napsauta tästä kirjautuaksesi sisään ja täytä tietosi saadaksesi rahanpalautuksen.
En ole saanut laskua sähköpostitse?
Jos olet valinnut laskujesi vastaanottamisen sähköpostitse, tarkista, ettei sähköposti ole roskapostikansiossa. Jos et löydä laskuasi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua mielellään, yhteystiedot löytyvät täältä: täältä löydät yhteystiedot.
Mikä tilinumeronne on?
Tilinumeromme on FI5518203000040204
Palautus & peruutusoikeus
Kuinka teen palautuksen tai vaihdon yhdestä tai useammasta tuotteesta?
Lue täältä kuinka käytät peruutusoikeuttasi tai teet palautuksen.
Haluan vaihtaa yhden tai useamman tuotteen, maksanko uudet toimituskulut?
Mikäli haluat palauttaa tai vaihtaa yhden tai useamman tuotteen, et maksa toimituskuluja vaihdosta.
Yksi tilaamistani tuotteista oli rikki, mitä teen?
Jos tilaamasi tuote on rikki tai vahingoittunut, ota välittömästi yhteyttä Cellbesiin. Yhteystiedot asiakaspalveluumme löydät täältä.
Kuinka saan rahani takaisin, palautuksen jälkeen?
Rahan palautustapa riippuu siitä, kuinka olet maksanut tilauksesi. Lue takaisinmaksusta lisää täältä.
Muuta
Olen muuttanut, kuinka päivitän osoitteeni teille?
Mikäli olet käteisasiakas, voit päivittää osoitteesi soittamalla, lähettämällä sähköpostia tai kirjeitse. Et voi muuttaa osoitettasi kotisivuillamme. Turvallisuussyistä päivitämme lasku- ja tiliasiakkaiden osoitteet automaattisesti väestörekisterin kautta.