- Etusivu
- Asiakaspalvelu
- Ostoinfo
- Reklamaatiot
Tarvitsetko apua?
Reklamaatiot
Reklamaatiot
Jos olet tehnyt tilauksen verkkosivustolla:
Napsauta tästäja syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.
Jatka noudattamalla ohjeita.
Muista aina ladata kuvat, joista tuotteessa olevat viat näkyvät selkeästi.
Viimeistele reklamaation rekisteröinti. Kun olemme tarkistaneet reklamaatiosi, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse ja kerromme, miten toimia.
Jos pyydämme sinua lähettämään viallisen tuotteen takaisin, reklamaation käsittely kestää noin 10–14 päivää. Kun reklamaatio on valmis, saat meiltä vahvistuksen sähköpostitse. Olet vastuussa meille tekemästäsi palautuksesta, joten muista aina säilyttää toimituskuitti siihen saakka, kunnes olet saanut meiltä vahvistuksen reklamaation vastaanottamisesta.
Jos haluat uuden tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus verkkosivustolla.
Jos olet tehnyt tilauksen puhelimitse:
Laita täyttämäsi palautuslomake palautuspakettisi sisään ja ilmoita aina palautuksen oikea syy. Palautuslomake sisältää osoitetarran palautusta varten (ennakkoon maksettu asiakaspalautus). Kiinnitä palautustarra pakettiin aina vanhan osoitetarran päälle. Vie sitten palautettava paketti Postin toimipisteeseen.
Jos pyydämme sinua lähettämään viallisen tuotteen takaisin, reklamaation käsittely kestää noin 10–14 päivää. Kun reklamaatio on valmis, saat meiltä vahvistuksen sähköpostitse. Olet vastuussa meille tekemästäsi palautuksesta, joten muista aina säilyttää palautuskuitti siihen saakka, kunnes olet saanut meiltä vahvistuksen reklamaation vastaanottamisesta.
Jos haluat uuden tuotteen, voit tehdä tilauksen verkkosivustollamme tai ottaa meihin yhteyttä.
Tarvitsetko uuden palautusosoitekortin ja palautuslomakkeen? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.